Zarówno osoby bezpośrednio powiązane z branżą jak i konsumenci zdają się być zdania, że jeżeli chodzi o reklamę, marketing i promocję powiedziano już niemalże wszystko.
Odbiorcy są już przyzwyczajeni do treści mających na celu zachęcenie ich do nabycia danego produktu lub też skorzystanie z określonej usługi, natomiast eksperci pomimo wykazywania się coraz większą kreatywnością zauważają wzrastające trudności z przyciągnięciem do marki nowych klientów…oczywiście w sytuacji, gdy opierają się oni na rozwiązaniach tradycyjnych.
Okazuje się bowiem, że powiewem świeżego powietrza, który może w znacznym stopniu ożywić branżę marketingową może być wykorzystanie innowacyjnych technologii, do których zaliczyć należy między innymi wewnętrzny totem reklamowy będący głównym bohaterem naszego dzisiejszego artykułu.
Dlaczego jest on przez przedsiębiorców wykorzystywany w firmach coraz chętniej i co sprawia, że pozwala on na osiągnięcie wymiernych korzyści promocyjno-sprzedażowych? Sprawdźmy to.
Okazuje się, że absolutnym wyróżnikiem, który stawia wewnętrzny totem reklamowy kilka klas powyżej konkurencji jest jego responsywność. Nowocześni klienci są niemalże całkowicie obojętni na treści reklamowe prezentowane im w tradycyjny sposób, w przypadku którego stają się oni pasywnymi odbiorcami. Nie uczestniczą oni w działaniach promocyjnych oraz nie stanowią oni ich aktywnie zaangażowanej części, przez co wysoce prawdopodobnym jest, że dany materiał nie zostanie przyswojony, a nawet jeżeli tak się stanie…to zostanie on relatywnie szybko zapomniany.
Wewnętrzny totem reklamowy to urządzenie, które opiera się przede wszystkim na wykorzystaniu wysokiej jakości ekranu gwarantującego obsługę technologii dotykowej. Fakt ten sprawia, iż totem może zostać wykorzystany na przykład do wyświetlania prezentacji, materiałów multimedialnych czy filmów, które odbiorca może w dowolnym momencie zatrzymać, odtworzyć ponownie, przewinąć lub też rozpocząć od początku.
Ten poziom kontroli nad treścią wymusza na odbiorcy znaczne zaangażowanie, przez co wykonywana czynność zostanie w sposób stopniu dość znacznym powiązana z treścią promocyjną lub marketingową, co z kolei pozytywnie wpływa na jej zapamiętanie. Jak sama nazwa wskazuje, wewnętrzny totem reklamowy najlepiej sprawdza się w pomieszczeniach mogących być na przykład holami hotelowymi, recepcjami, poczekalniami w gabinetach i biurach lub też częściami hal, które konsument odwiedza jako pierwsze.
Zwiększy to prawdopodobieństwo, że zostaną one wtedy wykorzystane przez konsumentów, natomiast zgromadzone na drodze interakcji z takim urządzeniem informacje znacznie zmniejszą liczbę wątpliwości oraz pytań kierowanych do zatrudnionego personelu, zauważalnie usprawniając tym samym jego pracę i maksymalizując produktywność.
Jak najbardziej warto więc rozważyć nabycie omawianego w dzisiejszym wpisie urządzenia, szczególnie jeżeli zauważamy, iż podejmowane na przestrzeni ostatnich lat działania marketingowe i promocyjne nie przynoszą wymiernych, zadowalających efektów, na które liczyliśmy inwestując w reklamę marki.