Jak zmaksymalizować atrakcyjność stoiska targowego za pomocą multimediów

Jak zmaksymalizować atrakcyjność stoiska targowego za pomocą multimediów

Targi są doskonałym sposobem na rozpowszechnienie informacji o swojej marce, produkcie lub usłudze. Ale aby wyróżnić się z tłumu, potrzebujesz skutecznej strategii stoiska. Oznacza to włączenie elementów multimedialnych do swojego stoiska targowego – i to szybko! Strony internetowe i drukowane materiały mogą zabrać Cię tylko do pewnego stopnia. Jeśli zamierzasz zainwestować tyle czasu i pieniędzy w targi, ważne jest, abyś poszedł na całość. Oznacza to, że należy poświęcić trochę uwagi projektowi stoiska i rodzajowi elementów multimedialnych, które pomogą skierować odwiedzających do tych obszernych zasobów online, gdy są na miejscu podczas imprezy. W końcu nie ma sensu mieć strony internetowej, jeśli nikt jej nie widzi!

Co to są multimedia i dlaczego warto je włączyć?

Multimedia to połączenie różnych formatów mediów, takich jak tekst, obrazy i wideo, w celu przekazania informacji lub danych. W wystawie, multimedia mogą być użyte do wzbogacenia wystawy poprzez włączenie elementów wizualnych, dźwiękowych lub interaktywnych. Celem wykorzystania multimediów podczas wystaw jest zwiększenie świadomości marki i sprzedaży produktów oraz zaprezentowanie korzyści i usług marki. Wykorzystanie multimediów ma znaczący wpływ na zachowanie człowieka. Bodźce dźwiękowe i wizualne mają bezpośredni wpływ na myślenie i zachowanie ludzi oraz mogą zmieniać sposób podejmowania decyzji. Włączając elementy multimedialne do swojego stoiska targowego, prezentujesz bardziej angażujące doświadczenie zarówno dla uczestników, jak i przechodniów. Włączając elementy interaktywne, zapraszasz innych do zaangażowania się w Twoją markę, produkt lub usługę. A to jest dokładnie to, czego chcesz!

Interaktywne Wyświetlacze

Interaktywne wyświetlacze to świetny sposób na zaangażowanie ludzi podczas targów. To sposób na ożywienie historii Twojej marki i zapewnienie klientom niezapomnianych i zabawnych doświadczeń. Ekrany dotykowe, rozszerzona rzeczywistość i wirtualna rzeczywistość to niektóre z najbardziej popularnych technologii interaktywnych wyświetlaczy. Jeśli możesz włączyć jedną z nich do swojego stoiska targowego, powinieneś. Jeśli masz budżet, nie ma nic takiego jak interaktywny ekran dotykowy, aby utrzymać ludzi zaangażowanych. Ale jeśli jesteś w mniejszym budżecie, nadal możesz zaangażować ludzi za pomocą klasycznego stojaka na banery z woreczkiem winylowym. Stojak na banery z etui winylowym może być używany do wyświetlania materiałów drukowanych lub broszur. Stojak na banery jest łatwy w montażu i demontażu, dzięki czemu idealnie nadaje się na targi. Możesz również użyć stojaka banerowego do wyświetlania aplikacji z ekranem dotykowym.

# Ściany wideo

Ściany wideo są fantastyczne do tworzenia zarówno świadomości marki, jak i wpływu wizualnego. Mogą również służyć jako element interaktywny, pozwalając odwiedzającym zaangażować się w ścianę, aby dowiedzieć się więcej o marce. Ściany wideo mogą przybrać formę dużej ściany monitorowej, ściany projekcyjnej lub ściany LED. Każda z nich ma swoje wady i zalety, ale wszystkie są skuteczne w przyciąganiu uwagi przechodzących gości targowych. Duża ściana monitorów jest jednym z najbardziej opłacalnych sposobów tworzenia ścian wideo. Składa się ona z pojedynczych, płaskich monitorów, które są zazwyczaj montowane na ścianie. Ściana projekcyjna wykorzystuje projektory do wyświetlania obrazów lub wideo na powierzchni. Choć może być kosztowna w konfiguracji i obsłudze, ściany projekcyjne mogą stworzyć efektowny obraz, który trudno zignorować. Ściana LED jest podobna do ściany projekcyjnej, ale wykorzystuje płytki LED zamiast projektorów. Ściany LED mogą być bardzo drogie, ale mają kilka zalet w stosunku do innych typów ścian wideo.

# 3D & Virtual Reality

Jeśli organizujesz stoisko na imprezie, która prawdopodobnie przyciągnie młodszą grupę demograficzną, rozważ włączenie wirtualnej rzeczywistości lub elementów 3D do swojego stoiska targowego. Tego typu technologie są pomocne dla marek chcących pozycjonować się w branży technologicznej lub skupiających się na innowacjach. Są one szczególnie przydatne dla marek posiadających skomplikowany produkt lub usługę. Modele drukowane w 3D i doświadczenia w rzeczywistości wirtualnej mogą dać wizualną reprezentację produktu lub usługi marki, lub jak usługa będzie działać dla klienta. Modele drukowane w 3D to świetny sposób na ożywienie produktu i stworzenie praktycznego zaangażowania. Modele drukowane w 3D mogą być tworzone w różnych kształtach, rozmiarach i kolorach, dzięki czemu można je dostosować do marki i wydarzenia. Doświadczenie wirtualnej rzeczywistości przenosi koncepcję modelu wydrukowanego w 3D na nowy poziom. Pozwala odwiedzającym na interakcję z produktem lub usługą Twojej marki za pomocą zestawów słuchawkowych VR.

Blogerzy na żywo i streamerzy Twitch

W przypadku marek, które mają znaczących zwolenników na platformach społecznościowych, takich jak Instagram i Facebook, sprowadzenie blogerów na żywo lub streamerów może pomóc przyciągnąć jeszcze więcej osób do Twojego stoiska targowego. Bloger na żywo to ktoś, kto pisze posty na mediach społecznościowych, gdy jest na imprezie. Mogą oni zamieszczać zdjęcia, filmy i aktualizacje z Twojego stoiska, zwracając uwagę na Twoją markę. Blogerzy na żywo często angażują się również w kontakty ze zwolennikami i potencjalnymi klientami i mogą odpowiadać na pytania w czasie rzeczywistym. Twitch streamer jest ktoś, kto transmituje ich play-throughs z gier wideo, rysując duże następujące w mediach społecznościowych, jak iść. Możesz zaprosić streamera Twitcha na swoje stoisko, aby zagrał w grę Twojej marki lub poprowadził sesję pytań i odpowiedzi.

Exhibitor-Only Content

Możesz stworzyć treści tylko dla wystawców, korzystając z doświadczeń wirtualnej rzeczywistości, ściany wideo lub interaktywnego wyświetlacza. Ten rodzaj treści umożliwia dostęp i oglądanie tylko markom uczestniczącym w targach. Treści przeznaczone tylko dla wystawców dają Twojej marce przewagę konkurencyjną, pozwalając na udostępnienie informacji, których konkurencja może nie mieć. Wyposażenie stoiska targowego w zestawy słuchawkowe do wirtualnej rzeczywistości pozwala na budowanie niestandardowych, markowych treści, do których dostęp można uzyskać tylko podczas noszenia zestawu słuchawkowego. Możesz wykorzystać to doświadczenie VR, aby dać klientom wgląd w Twój produkt lub usługę albo dać im pogląd na to, jaka jest Twoja marka. Budowanie ściany wideo, która pozwala tylko uczestniczącym markom na dostęp i przeglądanie treści, daje większą swobodę w dzieleniu się informacjami. Możesz wybrać, aby ściana wideo zapętlała Twoje wideo brandingowe lub udostępniała filmy, które prezentują Twój produkt lub usługę.

Zakończenie

Po zakończeniu targów możesz wykorzystać te same elementy multimedialne, których użyłeś podczas imprezy, do promocji swojej marki w Internecie. Stwórz scentralizowany hub online, do którego odwiedzający będą mieli dostęp z Twojej strony internetowej i kont w mediach społecznościowych. W ten sposób działania związane z targami nie kończą się po zakończeniu imprezy. Możesz zachować impet i utrzymać wysoką świadomość marki w przyszłości.